Värbamiskampaania sotsiaalmeedias
Oled tüdinud sellest, et tööportaali postitatud töökuulutused ei too sulle piisavalt kandidaate ning värbamisprotsess on liiga aeglane ja ebaefektiivne?
Aja ja raha raiskamine vaid passiivsetele värbamismeetoditele võib olla pettumust valmistav ja kurnav. Aegunud värbamisprotsessid takistavad töötajate leidmist, keda oma ärieesmärkide saavutamiseks vajad.
Sotsiaalmeedias värbamine ei ole enam ettevõtetele võõras, aga vaid vähesed oskavad seda kasutada strateegilise värbamiskanalina.
Besthuntis kasutame IGA töökuulutuse võimendamiseks värbamiskampaaniat sotsiaalmeedias – tasulise reklaamiga populaarsetes sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagram) viime sinu ettevõtte töökuulutuse kiiresti nende kandidaatideni, kes muidu sinu vaatevälja ei satu.
Millised ettevõtted saavad kasu
sotsiaalmeedia värbamiskampaaniast?
Värbamiskampaania sotsiaalmeedias sobib sinu ettevõttele, kui:
soovid muuta oma ettevõtte värbamise tulemuslikumaks
Töökuulutused ja värbamiskanalite valik ei ole toonud sinu ootustele vastavaid kandidaate? Traditsiooniline „postita ja looda parimat“ tüüpi värbamismeetod ei ole tõhus, sest piirab märgatavalt valikut. Tööturu uuringu (Palgainfo Agentuur / CV Keskus) kohaselt on aktiivseid tööotsijaid tööjõuturul kordades vähem (12%) kui neid, kes aktiivselt tööd ei otsi, aga on siiski tööpakkumistele avatud (69%) (nn passiivsed kandidaadid).
Värbamine on ettevõtte jaoks strateegilise tähtsusega funktsioon. Edukaks värbamiseks on oluline, et avatud positsioonidele leitakse piisavalt sobivaid kandidaate valiku tegemiseks. Kandidaatide arvu mõjutavaks faktoriks on avatud positsiooni nähtavus kanalis, kus kandidaadid aega veedavad.
Sotsiaalmeedia värbamiskampaania abil suurendame märkimisväärselt töökuulutuse nähtavust ning jõuame kiiresti paljude potentsiaalsete kandidaatideni, lühendades seeläbi värbamisprotsessi. Reaalajas tulemuste jälgimine võimaldab vajadusel jooksvalt optimeerida kampaaniat, et saavutada sinu ettevõtte jaoks maksimaalsed tulemused.
soovid eelist konkurentsitihedal tööturul
Paljud ettevõtjad usuvad, et töökuulutuse postitamine ainult tööportaalides on piisav, et jõuda sobivate kandidaatideni või loodavad vaid sotsiaalmeedia postituste orgaanilisele levikule, mille eluiga on lühike ja ei jõua soovitud kandidaatideni.
Erinevalt tööportaalide kasutajatest tarbib sotsiaalmeediat kolmveerand kogu Eesti rahvastikust (ca 900 000 kasutajat). Tasulise reklaami kaudu (Facebook, Instagram) näidatakse värbamiskampaaniat kümneid tuhandeid kordi, mis ületab kordades tööportaalide ühe töökuulutuse vaatajaskonna. Tööandjatel on vaja sotsiaalmeedias kohal olla, sest inimeste tähelepanu on seal.
Soovitud sihtgrupini jõudmine muutub järjest olulisemaks ning värbamiskampaania sotsiaalmeedias tasulise reklaami näol töökuulutuse levitamiseks on möödapääsmatu. Selle asjaolu mõistmine ja oma kasuks pööramine annab sulle konkurentsitihedal tööturul eelise.
Värbamiskapaaniaga sotsiaalmeedias anname sulle konkurentsitihedal tööturul eelise kiiresti potentsiaalsete kandidaatideni jõudmisel ning leiame kandidaadid, kes muidu sinu vaatevälja ei satu.
soovid kasvatada tööandja brändi nähtavust
Enamik ettevõtteid investeerib aega ja raha, et mõjuda atraktiivselt kliendile, vaid vähesed panustavad tööandja brändile, mis oleks atraktiivne tööotsijate turul. Kui sinu ettevõttel puudub sotsiaalmeedias konto või sellel ei ole piisavalt jälgijaid, siis ilma värbamiskampaaniata sotsiaalmeedias võivad sinu postitused jääda nägemata ning kogu tehtud tööst ei ole kasu.
Suurem nähtavus annab võimaluse sinu ettevõtet tööandjana huviorbiidis hoida ja paremad kandidaadid endale saada.
Integreerime sotsiaalmeedia tasulise reklaami sinu ettevõtte värbamisstrateegiasse, mille kaudu saavad värbamiskampaaniad suurema tähelepanu ja nähtavuse, suurendavad tööandja brändi tuntust ja atraktiivsust tööotsijate seas.
Värbamiskampaania sotsiaalmeedias sobib sinu ettevõttele, kui:
... soovid muuta oma ettevõtte värbamise tulemuslikumaks
Töökuulutused ja värbamiskanalite valik ei ole toonud sinu ootustele vastavaid kandidaate? Traditsiooniline „postita ja looda parimat“ tüüpi värbamismeetod ei ole tõhus, sest piirab märgatavalt valikut. Aktiivseid tööotsijaid on tööjõuturul kordades vähem (12%) kui neid, kes aktiivselt tööd ei otsi, aga on siiski tööpakkumistele avatud (69%) (nn passiivsed kandidaadid).
Värbamine on ettevõtte jaoks strateegilise tähtsusega funktsioon. Edukaks värbamiseks on oluline, et avatud positsioonidele leitakse piisavalt sobivaid kandidaate valiku tegemiseks. Kandidaatide arvu mõjutavaks faktoriks on avatud positsiooni nähtavus kanalis, kus kandidaadid aega veedavad.
Sotsiaalmeedia värbamiskampaania abil suurendame märkimisväärselt töökuulutuse nähtavust ning jõuame kiiresti paljude potentsiaalsete kandidaatideni, lühendades seeläbi värbamisprotsessi. Reaalajas tulemuste jälgimine võimaldab vajadusel jooksvalt optimeerida kampaaniat, et saavutada sinu ettevõtte jaoks maksimaalsed tulemused.
... soovid eelist konkurentsitihedal tööturul
Paljud ettevõtjad usuvad, et töökuulutuse postitamine ainult tööportaalides on piisav, et jõuda sobivate kandidaatideni või loodavad vaid sotsiaalmeedia postituste orgaanilisele levikule, mille eluiga on lühike ja ei jõua soovitud kandidaatideni.
Erinevalt tööportaalide kasutajatest tarbib sotsiaalmeediat kolmveerand kogu Eesti rahvastikust (ca 900 000 kasutajat). Tasulise reklaami kaudu (Facebook, Instagram) näidatakse värbamiskampaaniat kümneid tuhandeid kordi, mis ületab kordades tööportaalide ühe töökuulutuse vaatajaskonna. Tööandjatel on vaja sotsiaalmeedias kohal olla, sest inimeste tähelepanu on seal.
Soovitud sihtgrupini jõudmine muutub järjest olulisemaks ning värbamiskampaania sotsiaalmeedias tasulise reklaami näol töökuulutuse levitamiseks on möödapääsmatu. Selle asjaolu mõistmine ja oma kasuks pööramine annab sulle konkurentsitihedal tööturul eelise.
Värbamiskapaaniaga sotsiaalmeedias anname sulle konkurentsitihedal tööturul eelise kiiresti potentsiaalsete kandidaatideni jõudmisel ning leiame kandidaadid, kes muidu sinu vaatevälja ei satu.
... soovid kasvatada tööandja brändi nähtavust
Enamik ettevõtteid investeerib aega ja raha, et mõjuda atraktiivselt kliendile, vaid vähesed panustavad tööandja brändile, mis oleks atraktiivne tööotsijate turul. Kui sinu ettevõttel puudub sotsiaalmeedias konto või sellel ei ole piisavalt jälgijaid, siis ilma värbamiskampaaniata sotsiaalmeedias võivad sinu postitused jääda nägemata ning kogu tehtud tööst ei ole kasu.
Suurem nähtavus annab võimaluse sinu ettevõtet tööandjana huviorbiidis hoida ja paremad kandidaadid endale saada.
Besthuntis integreerime sotsiaalmeedia tasulise reklaami sinu ettevõtte värbamisstrateegiasse, mille kaudu saavad värbamiskampaaniad suurema tähelepanu ja nähtavuse, suurendavad tööandja brändi tuntust ja atraktiivsust tööotsijate seas.
Mida sisaldab sotsiaalmeedia värbamiskampaania?
- Viime läbi sihtgrupi analüüsi, et mõista potentsiaalsete kandidaatide eelistusi ja käitumist sotsiaalmeedias
-
Töötame välja sihtrühmapõhised värbamissõnumid,
mis kõnetavad just õigeid kandidaate - Loome pilkupüüdvad visuaalid, mis tõmbavad tähelepanu
- Seadistame kõik tasulised sotsiaalmeedia reklaamid usaldusväärselt Besthunti sotsiaalmeedia kontolt
- Vastame sotsiaalmeedia päringutele ja taotlustele kiiresti ning hoolitseme positiivse ja läbipaistva kuvandi eest
- Jälgime pidevalt värbamiskampaania tulemusi ja teeme vajalikke kohandusi, et tagada parim võimalik tulemus
-
Viime sinu töökuulutuse tuhandete uute silmapaarideni
ja jõuame tööotsijateni, kellel on huvi antud ametikohal töötamise vastu
- Viime läbi sihtgrupi analüüsi, et mõista potentsiaalsete kandidaatide eelistusi ja käitumist sotsiaalmeedias
- Töötame välja sihtrühmapõhised värbamissõnumid, mis kõnetavad just õigeid kandidaate
- Loome pilkupüüdvad visuaalid, mis tõmbavad tähelepanu
- Seadistame kõik tasulised sotsiaalmeedia reklaamid usaldusväärselt Besthunti sotsiaalmeedia kontolt
- Vastame sotsiaalmeedia päringutele ja taotlustele kiiresti ning hoolitseme positiivse ja läbipaistva kuvandi eest
- Jälgime pidevalt värbamiskampaania tulemusi ja teeme vajalikke kohandusi, et tagada parim võimalik tulemus
- Viime sinu töökuulutuse tuhandete uute silmapaarideni ja jõuame tööotsijateni, kellel on huvi antud ametikohal töötamise vastu
Kuidas kujuneb sotsiaalmeedia värbamiskampaania hind?
Sotsiaalmeedia värbamiskampaania teenuse hind sõltub kampaania eesmärgist, ulatusest ja kestvusest. Tasulise reklaami hind on kujundatav vastavalt sinu eelarvele. Ka kõigest 5-eurose eelarvega päevas on võimalik jõuda tuhandete potentsiaalsete kandidaatideni. Mõistame, et iga ettevõtte vajadused ja võimalused on erinevad, mistõttu pakume paindlikkust ja kohandame teenust vastavalt kokku lepitud värbamisstrateegiale.
Kui soovid jõuda kandidaatideni kiiremini, muuta värbamist tulemuslikumaks ning kasvatada tööandja brändi nähtavust, siis küsi personaalset pakkumist!