Värbamiskampaania sotsiaalmeedias

Oled tüdinud sellest, et tööportaali postitatud töökuulutused ei too sulle piisavalt kandidaate ning värbamisprotsess on liiga aeglane ja ebaefektiivne?

Aja ja raha raiskamine vaid passiivsetele värbamismeetoditele võib olla pettumust valmistav ja kurnav. Aegunud värbamisprotsessid takistavad töötajate leidmist, keda oma ärieesmärkide saavutamiseks vajad.

Sotsiaalmeedias värbamine ei ole enam ettevõtetele võõras, aga vaid vähesed oskavad seda kasutada strateegilise värbamiskanalina.

Besthuntis kasutame IGA töökuulutuse võimendamiseks värbamiskampaaniat sotsiaalmeedias – tasulise reklaamiga populaarsetes sotsiaalmeedia kanalites (Facebook, Instagram) viime sinu ettevõtte töökuulutuse kiiresti nende kandidaatideni, kes muidu sinu vaatevälja ei satu.

Millised ettevõtted saavad kasu
sotsiaalmeedia värbamiskampaaniast?

Värbamiskampaania sotsiaalmeedias sobib sinu ettevõttele, kui:

Töökuulutused ja värbamiskanalite valik ei ole toonud sinu ootustele vastavaid kandidaate? Traditsiooniline „postita ja looda parimat“ tüüpi värbamismeetod ei ole tõhus, sest piirab märgatavalt valikut. Tööturu uuringu (Palgainfo Agentuur / CV Keskus) kohaselt on aktiivseid tööotsijaid tööjõuturul kordades vähem (12%) kui neid, kes aktiivselt tööd ei otsi, aga on siiski tööpakkumistele avatud (69%) (nn passiivsed kandidaadid). 

Värbamine on ettevõtte jaoks strateegilise tähtsusega funktsioon. Edukaks värbamiseks on oluline, et avatud positsioonidele leitakse piisavalt sobivaid kandidaate valiku tegemiseks. Kandidaatide arvu mõjutavaks faktoriks on avatud positsiooni nähtavus kanalis, kus kandidaadid aega veedavad.

Sotsiaalmeedia värbamiskampaania abil suurendame märkimisväärselt töökuulutuse nähtavust ning jõuame kiiresti paljude potentsiaalsete kandidaatideni, lühendades seeläbi värbamisprotsessi. Reaalajas tulemuste jälgimine võimaldab vajadusel jooksvalt optimeerida kampaaniat, et saavutada sinu ettevõtte jaoks maksimaalsed tulemused.

Paljud ettevõtjad usuvad, et töökuulutuse postitamine ainult tööportaalides on piisav, et jõuda sobivate kandidaatideni või loodavad vaid sotsiaalmeedia postituste orgaanilisele levikule, mille eluiga on lühike ja ei jõua soovitud kandidaatideni.

Erinevalt tööportaalide kasutajatest tarbib sotsiaalmeediat kolmveerand kogu Eesti rahvastikust (ca 900 000 kasutajat). Tasulise reklaami kaudu (Facebook, Instagram) näidatakse värbamiskampaaniat kümneid tuhandeid kordi, mis ületab kordades tööportaalide ühe töökuulutuse vaatajaskonna. Tööandjatel on vaja sotsiaalmeedias kohal olla, sest inimeste tähelepanu on seal.

Soovitud sihtgrupini jõudmine muutub järjest olulisemaks ning värbamiskampaania sotsiaalmeedias tasulise reklaami näol töökuulutuse levitamiseks on möödapääsmatu. Selle asjaolu mõistmine ja oma kasuks pööramine annab sulle konkurentsitihedal tööturul eelise.

Värbamiskapaaniaga sotsiaalmeedias anname sulle konkurentsitihedal tööturul eelise kiiresti potentsiaalsete kandidaatideni jõudmisel ning leiame kandidaadid, kes muidu sinu vaatevälja ei satu.

Enamik ettevõtteid investeerib aega ja raha, et mõjuda atraktiivselt kliendile, vaid vähesed panustavad tööandja brändile, mis oleks atraktiivne tööotsijate turul. Kui sinu ettevõttel puudub sotsiaalmeedias konto või sellel ei ole piisavalt jälgijaid, siis ilma värbamiskampaaniata sotsiaalmeedias võivad sinu postitused jääda nägemata ning kogu tehtud tööst ei ole kasu.

Suurem nähtavus annab võimaluse sinu ettevõtet tööandjana huviorbiidis hoida ja paremad kandidaadid endale saada.

Integreerime sotsiaalmeedia tasulise reklaami sinu ettevõtte värbamisstrateegiasse, mille kaudu saavad värbamiskampaaniad suurema tähelepanu ja nähtavuse, suurendavad tööandja brändi tuntust ja atraktiivsust tööotsijate seas.

Värbamiskampaania sotsiaalmeedias sobib sinu ettevõttele, kui:

... soovid muuta oma ettevõtte värbamise tulemuslikumaks

Töökuulutused ja värbamiskanalite valik ei ole toonud sinu ootustele vastavaid kandidaate? Traditsiooniline „postita ja looda parimat“ tüüpi värbamismeetod ei ole tõhus, sest piirab märgatavalt valikut. Aktiivseid tööotsijaid on tööjõuturul kordades vähem (12%) kui neid, kes aktiivselt tööd ei otsi, aga on siiski tööpakkumistele avatud (69%) (nn passiivsed kandidaadid).

Värbamine on ettevõtte jaoks strateegilise tähtsusega funktsioon. Edukaks värbamiseks on oluline, et avatud positsioonidele leitakse piisavalt sobivaid kandidaate valiku tegemiseks. Kandidaatide arvu mõjutavaks faktoriks on avatud positsiooni nähtavus kanalis, kus kandidaadid aega veedavad.

Sotsiaalmeedia värbamiskampaania abil suurendame märkimisväärselt töökuulutuse nähtavust ning jõuame kiiresti paljude potentsiaalsete kandidaatideni, lühendades seeläbi värbamisprotsessi. Reaalajas tulemuste jälgimine võimaldab vajadusel jooksvalt optimeerida kampaaniat, et saavutada sinu ettevõtte jaoks maksimaalsed tulemused.

... soovid eelist konkurentsitihedal tööturul

Paljud ettevõtjad usuvad, et töökuulutuse postitamine ainult tööportaalides on piisav, et jõuda sobivate kandidaatideni või loodavad vaid sotsiaalmeedia postituste orgaanilisele levikule, mille eluiga on lühike ja ei jõua soovitud kandidaatideni.

Erinevalt tööportaalide kasutajatest tarbib sotsiaalmeediat kolmveerand kogu Eesti rahvastikust (ca 900 000 kasutajat). Tasulise reklaami kaudu (Facebook, Instagram) näidatakse värbamiskampaaniat kümneid tuhandeid kordi, mis ületab kordades tööportaalide ühe töökuulutuse vaatajaskonna. Tööandjatel on vaja sotsiaalmeedias kohal olla, sest inimeste tähelepanu on seal.

Soovitud sihtgrupini jõudmine muutub järjest olulisemaks ning värbamiskampaania sotsiaalmeedias tasulise reklaami näol töökuulutuse levitamiseks on möödapääsmatu. Selle asjaolu mõistmine ja oma kasuks pööramine annab sulle konkurentsitihedal tööturul eelise.

Värbamiskapaaniaga sotsiaalmeedias anname sulle konkurentsitihedal tööturul eelise kiiresti potentsiaalsete kandidaatideni jõudmisel ning leiame kandidaadid, kes muidu sinu vaatevälja ei satu.

... soovid kasvatada tööandja brändi nähtavust

Enamik ettevõtteid investeerib aega ja raha, et mõjuda atraktiivselt kliendile, vaid vähesed panustavad tööandja brändile, mis oleks atraktiivne tööotsijate turul. Kui sinu ettevõttel puudub sotsiaalmeedias konto või sellel ei ole piisavalt jälgijaid, siis ilma värbamiskampaaniata sotsiaalmeedias võivad sinu postitused jääda nägemata ning kogu tehtud tööst ei ole kasu.

Suurem nähtavus annab võimaluse sinu ettevõtet tööandjana huviorbiidis hoida ja paremad kandidaadid endale saada.

Besthuntis integreerime sotsiaalmeedia tasulise reklaami sinu ettevõtte värbamisstrateegiasse, mille kaudu saavad värbamiskampaaniad suurema tähelepanu ja nähtavuse, suurendavad tööandja brändi tuntust ja atraktiivsust tööotsijate seas.

Mida sisaldab sotsiaalmeedia värbamiskampaania?

Kuidas kujuneb sotsiaalmeedia värbamiskampaania hind?

Sotsiaalmeedia värbamiskampaania teenuse hind sõltub kampaania eesmärgist, ulatusest ja kestvusest. Tasulise reklaami hind on  kujundatav vastavalt sinu eelarvele. Ka kõigest 5-eurose eelarvega päevas on võimalik jõuda tuhandete potentsiaalsete kandidaatideni. Mõistame, et iga ettevõtte vajadused ja võimalused on erinevad, mistõttu pakume paindlikkust ja kohandame teenust vastavalt kokku lepitud värbamisstrateegiale.

Kui soovid jõuda kandidaatideni kiiremini, muuta värbamist tulemuslikumaks ning kasvatada  tööandja brändi nähtavust, siis küsi personaalset pakkumist!

Miks valida Besthunt
oma värbamispartneriks?